040 844 0268+31 40 844 0268

Winkelwagen:

0 item(s)
×

Registratie

Profiel informatie

Login gegevens

of login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Garantie

Service bij CombiTools

 

CombiTools verkoopt alleen het beste van het beste gereedschap. Ondeugdelijke producten horen daar niet bij. Is je product onverhoopt toch deffect geraakt dan kan je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen. We bieden je minimaal 1 jaar garantie op fabricagefouten tenzij anders aangegegeven door de fabrikant. Hiermee garanderen we dat je product minimaal 1 jaar na aanschaf probleemloos moet kunnen werken. Zo niet, dan gaan we daar iets aan doen.

Reparatie binnen de garantie

Reparatie binnen de garantie is kosteloos. Combitools volgt hierbij de garantievoorwaarden van de fabrikant. Deze voorwaarden zijn terug te vinden op de site van de fabrikant. In het kort komt het er op neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 1 jaar. Is dit wel het geval dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk weer een werkend product in huis hebt.

Reparatie buiten de garantie

Is je product na de garantietermijn kapot? Of is je product kapot als gevolg van val-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen we graag voor je op. Echter valt dit niet binnen de garantie van CombiTools. Onze reparatiespecialist gaat je in dit geval een reparatievoorstel doen waar mogelijk kosten aan verbonden zijn. Geen zorgen, we gaan de reparatie pas in gang zetten als je akkoord bent gegaan met het voorstel.

Onderzoekskosten

Om het product te repareren zal onze reparatiespecialist of een externe reparateur onderzoek moeten doen naar de oorzaak van het euvel. Indien de reparatie niet binnen de garantie valt kunnen er onderzoekskosten in rekening worden gebracht door een externe reparateur. Deze kosten dien je alleen te betalen als je niet akkoord gaat met de prijsopgave (lees hieronder). .

Prijsopgave

Aan een reparatie buiten de garantie zijn kosten verbonden. Indien de reparatie niet binnen de garantie valt, brengen wij deze reparatiekosten in rekening. Dit doen we in de vorm van een prijsopgave die je ontvangt per mail zodra de reparatiespecialist je product heeft onderzocht. We zetten de reparatie pas in gang als je akkoord bent met de prijsopgave. Je kunt dit per mail bevestigen. Zodra je akkoord bent, vervallen uiteraard de onderzoekskosten en betaal je alleen dat wat gespecificeerd is in de prijsopgave. Als je het niet eens bent met de ontvangen prijsopgave, dan kun je afzien van de reparatie. Je ontvangt het product dan retour na betaling van de onderzoekskosten óf het wordt kosteloos en milieuvriendelijk vernietigd.

HEB JE NOG VRAGEN?

Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar. 

Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.